دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی
تحلیل پاسخ مغز به محرک‌های بازاریابی به کمک سیگنال مغزی (EEG) در کاربرد بازاریابی عصبی

سید عابد حسینی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 فروردین 1401

http://dx.doi.org/10.22108/isee.2022.130154.1503

چکیده
  علوم اعصاب‌شناختی برای درک رفتارهای انسانی مرتبط با بازاریابی و سازگاری با ترجیحات مصرف‌کننده مفید است. پژوهشگران با تحلیل پاسخ‌های مغزی مصرف‌کنندگان در مواجهه با محرّک‌های بازاریابی، به دنبال ...  بیشتر
ترکیب بهینه شبکه‎ عصبی آشوب‎گون با پسخوراند خودی، نمای لیاپانوف و تبرید تدریجی در حل مسئله فروشنده دوره گرد
ترکیب بهینه شبکه‎ عصبی آشوب‎گون با پسخوراند خودی، نمای لیاپانوف و تبرید تدریجی در حل مسئله فروشنده دوره گرد

سید عابد حسینی؛ محمد رضا اکبرزاده توتونچی

دوره 7، شماره 2 ، تیر 1395، ، صفحه 63-76

http://dx.doi.org/10.22108/isee.2016.20723

چکیده
  این مقاله یک ترکیب هم­افزای شبکه عصبی آشوب‎گون با پسخوراند خودی، نمای لیاپانوف و تبرید تدریجی را برای حل مسائل بهینه‎سازی ترکیبی نظیر فروشنده دوره‌گرد (TSP) پیشنهاد می‎دهد. برخلاف شبکه‎های عصبی ...  بیشتر